Preču atgriešana

Kvalitatīvas preces var atgriezt 14 dienu laikā no preču saņemšanas dienas.

Pircējam šī tiesība ir jāizmanto atbildīgi un prece jāatgriež oriģinālajā, kārtīgā iepakojumā, kā arī jāatgriež visas preces komplektējošās daļas. Preču atgriešanas izmaksas sedz Pircējs.

Atgriežot preces, Pircējs ir atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, kas radusies darbību rezultātā, kas nav nepieciešamas preces īpašību, rakstura un darbības noskaidrošanai.

Atgriežot preces, jāievēro šādi nosacījumi:

  • atgriežamajai precei jābūt oriģinālajā, kārtīgā, nebojātā iepakojumā (šis punkts neattiecas uz nekvalitatīvas preces atgriešanu);
  • precei jābūt nesabojātai;
  • precei jābūt neizmantotai, nezaudējot preces izskatu: neskartām etiķetēm, nenoņemtām aizsargplēvēm utt. (šis punkts neattiecas uz nekvalitatīvu preču gadījumiem);
  • atgriežamajai precei jābūt tādā pašā komplektācijā, kādā to saņēma Pircējs;
  • atgriežamās preces jāieliek papildu aizsargājošā (transportēšanai paredzētā) iepakojumā (piemēram, kastītē vai aizsargaploksnē).

Nosūtāmajā sūtījumā jābūt:

  • precei (ar etiķetēm un oriģinālajā iepakojumā);
  • aizpildītai atgriešanas veidlapai, skaidras naudas kvītij vai tās kopijai (ja maksājāt skaidrā naudā piegādes laikā).

Ja saņemsiet bojātu iepakojumu vai preci, kas neatbilst atgriešanas noteikumiem, mēs to atgriezīsim sūtītājam.

Preces atgriežamas ar Omniva pakomātu.

Lai atgrieztu preces, vispirms sazinieties pa e-pastu precugamma@gmail.com.

Preču atgriešanas izmaksas sedz pircējs.

Naudas atgriešana

Nauda par atgrieztajām precēm tiek atgriezta 7 darba dienu laikā no dienas, kad pircējs ir iesniedzis atgriešanas izpildes pierādījumu.

Bojātas preces

Ja saņēmāt preci ar defektu vai kas neatbilst pasūtījumam, nekavējoties informējiet klientu apkalpošanas centru pa e-pastu precugamma@gmail.com.

Vēstulē norādiet pasūtījuma numuru, īsi aprakstiet problēmu un pievienojiet fotogrāfijas.

Atgriežot preces, aizpildiet preču atgriešanas veidlapu, norādot atbilstošu atgriešanas iemeslu un detalizētāku informāciju.

Saņemot atgriezto preci, tiek pārbaudīti tās defekti un neatbilstības. Pārbaudes laikā konstatējot, ka precei ir ražošanas defekts, klientam tiek kompensēta pilna preces cena.

Bojāts sūtījums vai bojātas preces sūtījumā

Ja saņemat bojātu, slapju vai netīru sūtījumu, mēs iesakām sūtījumu atteikt un pieprasīt DPD vai Omniva sastādīt sūtījuma bojājuma aktu un par to nekavējoties informēt klientu apkalpošanas centru pa e-pastu precugamma@gmail.com.

Ja prece ir saņemta no Omniva pašapkalpošanās termināļa un tiek konstatēta neatbilstība vai defekts, lūdzu, nekavējoties sazinieties ar klientu apkalpošanas centru pa e-pastu precugamma@gmail.com.